miercuri, 16 mai 2012

Cartofi in unt, cu carnat


S-a facut mai rece in ultimele zile si, pentru ca mai am niste carnat in congelator, i-am combinat rapid cu niste cartofi, am pus langa muraturi si am avut o mancare delicioasa si satioasa...

N e c e s a r e :
4-5 cartofi;
200-300g carnat;
100g unt;
sare;
boia dulce.

P r e p a r a r e :
Cartofii i-am curatat, i-am spalat, i-am taiat bucati si i-am pus la fiert in apa cu sare.


Carnatii i-am taiat felii si i-am pus de asemenea la fiert. Eu am avut si de aceasta data noroc de carnati de casa...


Cartofii fierti si carnatii i-am scurs de apa in care au fiert. Am topit untul intr-o tigaie.


Am adaugat cartofii si i-am tinut la calit in unt cateva minute. Am adaugat boiaua. Eu nu am mai pus sare extra pentru ca pusesem deja in cartofi, la fiert si carnatii sunt sarati si ei de felul lor.


Am pus carnatii si am amestecat totul. Noi am servit cu muraturi.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu