marți, 17 ianuarie 2012

Musaca de cartofi cu carne de porc


O portie de carne cu aroma puternica de... carne, asa cum ne cere genetica in sezonul rece... :)) Restul, fara sa fie de prisos, e umplutura. Sper sa nu supar vreun vegetarian...

N e c e s a r e :
1kg carne tocata;
8-10 cartofi;
1 ceapa alba;
2 oua;
3 linguri smantana;
1 lingurita usturoi granulat;
ulei de floarea soarelui;
vegeta;
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
Carnea o tocati, daca nu este deja tocata. Am taiat cartofii rondele, iar ceapa am maruntit-o. 
Cartofii i-am fiert pe jumatate in apa cu sare, apoi i-am scurs. Am pus ceapa la calit in ulei. Cand a devenit translucida am adaugat usturoiul si carnea. Am pus si doua lingurite de vegeta si am lasat la foc mic timp de 10 minute. 


Apoi am cladit intr-un vas termorezistent doua randuri de rondele de cartofi, peste care am pus carnea calita, iar pe deasupra inca un rand de cartofi. Am batut ouale si le-am amestecat cu smantana si cu putina sare si piper, apoi le-am turnat peste ultimul rand de cartofi cat mai uniform.


Am pus la cuptor la 200 grade cam 30-40 minute, pana s-a rumenit deasupra. 


Musacaua merge excelent cu orice fel de muratura. 


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu