duminică, 4 decembrie 2011

Pumpkin pie


Am facut, pe sablonul placintei cu mere, acest desert.

N e c e s a r e :
aluatul de American apple pie;
500g dovleac de placinta curatat de coaja si samburi;
200 g zahar;
esenta de vanilie;
1 lingurita scortisoara;
1/2 lingurita nucsoara;
75 g unt;
1 ou;
zahar brun.

P r e p a r a r e :
Am facut aluatul si l-am pus la rece invelit in folie alimentara. Dovlecelul curatat l-am taiat cubulete. Am topit untul, am pus dovleacul, zaharul, esenta de vanilie, scortisoara, nucsoara si am amestecat. Am scos aluatul din frigider si l-am impartit in doua parţi (3/4+1/4). Bucata mare am intins-o si am asezat-o in forma rotunda (cu inel detasabil) astfel incat sa ramana marginile urcate in sus pe peretii tavii. Inauntru se pune dovleacul, iar despura se formeaza un grilaj din bucata mică de aluat tăiata fasii. Peste am uns, cu pensula de silicon, oul batut bine si am presarat zahar brun. Am copt in cuptorul preincalzit timp de o ora, la foc mic, pana a capatat o culoare aurie deasupra.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu