miercuri, 30 noiembrie 2011

Friptura de pui


Cred ca asta e mancarea preferata a sotului meu din bucataria soacrei lui, adica mama mea. :))

N e c e s a r e :
1 piept de pui mare;
6-7 catei de usturoi sau 2 lingurite usturoi granulat;
5-6 frunze de dafin;
sare;
piper;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Am curatat carnea de pui de piele si os si am taiat-o in bucati mai mari. Am condimentat cu sare, piper si usturoi (proaspat sau granulat, dupa caz).


Am asezat carnea condimentata intr-o tigaie impreuna cu foile de dafin. Daca ati optat pentru ustuoiul proaspat la pasul anterior, puneti si cateii in tigaie. Am turnat ulei peste toate astfel incat să umple spatiile ramase libere pe fundul tigaii. Am completat cu apa pana carnea a fost bine acoperita.


Am fiert la foc mic 20-30 minute.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu