duminică, 22 ianuarie 2012

Salata de pui cu telina


Am mixat in aceeasi salata vitamine, fibre, proteine, fier, calciu etc. etc. etc. ... O bomba de sanatate!

N e c e s a r e :
1 piept de pui;
300g telina;
2-3 morcovi;
1 mar;
2 oua;
iaurt;
sare.

P r e p a r a r e :
Am pus la fiert ouale si, separat, carnea de pui in apa cu sare. Intre timp am ras telina, morcovii si marul (cu tot cu coaja, doar nu vrem sa pierdem nutrienti importanti :) ).


Am amestecat vegetalele si carnea fiarta (am rupt-o in fasii pentru ca am preferat sa pastrez aspectul lunguiet al salatei).

Ouale fierte le-am curatat si am separat galbenusul de albus. Albusurile le-am taiat cubulete si le-am pus in salata.


Galbenusurile le-am zdrobit si le-am amestecat cu iaurt.


Am adaugat sare si am turnat dressingul peste salata.


Eu am servit cu putin patrunjel verde.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu