vineri, 13 ianuarie 2012

Cannelloni cu spanac si ricotta


Daca nu doriti "greutati" in meniu, felul acesta de mancare e ca o oaza de verdeata... Intruneste doua mari calitati: buna si consistenta! 

N e c e s a r e :
15-16 cannelloni;
400g spanac tocat congelat;
200 ricotta;
1 lingurita usturoi granulat;
1/2 lingurita nucsoara;
sare;
piper;
3 oua;
200ml lapte;
100g cascaval.

P r e p a r a r e :
Am lasat spanacul sa se dezghete.


Am pus la calit in putin ulei, impreuna cu usturoiul granulat (sau 3-4 catei de usturoi). Apoi am adaugat nucsoara, sare si piper. Am lasat in continuare cateva minute la foc mic. In cele din urma, cand am stins focul, am pus ricotta.


Apoi am inceput migalosul proces de umplere a cannelloni-lor. De fapt nu e chiar asa de migalos, dar primele 2-3 parca nu se mai umplu, iar apoi merge ca pe banda rulanta... :))
Peste cannelloni umpluti si asezati intr-un vas termorezistent am turnat ouale batute amestecate cu laptele.


Deaspura de tot am presarat cascaval ras (am avut mozzarella).


Am pus la cuptor la foc mic cam 40-50 minute, pana s-a rumenit cascavalul. Ei bine, mie mi s-a bronzat cam tare ca eram cu copiii prin curte. Si din acelasi motiv cand am mancat, in loc să iau cannelloni bucata cu bucata, a trebuit sa ii tai in vas ca pe un tort.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu