miercuri, 20 mai 2015

Negresa


Sau brownie, cum i se zice la mama ei acasa... Cu aroma ei puternica de ciocolata, a fost alegerea mea luna aceasta de mai la Provocarea Secreta, gazduita de Claudia. Mi-a fost din nou repartizat blogul Getei, pe care l-am primit cu bucurie, pentru ca stiam ce retete minunate ma asteapta. De data aceasta am ales negresele, pentru ca mi s-a parut un desert usor, asa ca la debut de vara. Am adaptat putin reteta, ca sa fie cat mai apropiata de surata ei americana.


N e c e s a r e :
4 oua;
200g zahar;
80g ciocolata neagra;
100g unt;
150ml lapte;
1 lingurita esenta de vanilie;
3 linguri cacao;
200g faina alba;
1 plic praf de copt.

P r e p a r a r e :
Am amestecat ouale cu zaharul.
La foc mic de tot am topit untul cu ciocolata. Am amestecat apoi cu laptele si am turnat peste oua. Am adaugat si esenta de vanilie.


Am incorporat cacao, faina si praful de copt.


Am copt negresa la foc mediu vreo 40 minute. Nu trebuie sa fie prea uscata.


Am scos-o si am lasat-o la racit, ceea ce a fost partea cea mai grea, pentru ca se raspandise prin casa cel mai "ciocolatos" miros posibil. :)


Am taiat-o bucatele si am dat-o spre devorare!!!


Daca vreti sa nu fie atat de pufoasa, puneti doar 150g faina si numai o jumatate de pliculet de praf de copt, iese mai fudgy, cum zic americanii.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu