marți, 31 decembrie 2013

Crap cu legume la tigaie


Stiti ca imi plac fripturile la tigaie, din toate punctele de vedere! Nici pestele nu face exceptie!!!

N e c e s a r e :
3-4 rondele de crap;
broccoli;
conopida;
morcovi;
vegeta;
ulei de masline.

P r e p a r a r e :
Rondelele de crap le-am asezat in tigaie. Deasupra am pus buchetelele de broccoli si conopida si rondelele de morcovia distribuite cat mai uniform. Eu am avut legume congelate in total cam 500g. Daca sunt proaspete, dati-le 5 minute separat in clocot, ca sa nu ramana nefierte, pentru ca pestelui nu ii trebuie un timp prea indelungat de gatire.


Deasupra am presarat cam doua lingurite de vegeta, am stropit cu ulei de masline si am turnat apa, doar cat sa acopere fundul tigaii.


Am dat tigaia cu capacul pus, la foc mic, vreme de 40 de minute, pana a intrat furculita bine atat in peste, cat si in legume. Am servit cu putina zeama de lamaie.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu