marți, 31 decembrie 2013

Creveti cu orez


Noua celor mari ne plac crevetii, iar celor mici le place orezul, asa ca am gasit o combinatie care sa impace pe toata lumea...

N e c e s a r e :
200g creveti;
300g orez brun;
ulei de masline;
usturoi granulat;
sare;
piper;
otet balsamic;
patrunjel verde.

P r e p a r a r e :
Am fiert orezul separat, cu putina sare. Dupa ce a fiert l-am scurs.
Am pus la calit cam un minut usturoiul in ulei (atentie sa nu lasati prea mult usturoiul. ca se amaraste!). Am adaugat crevetii (decorticati, am avut eu) si i-am lasat in ulei pana au devenit albi si opaci.


I-am acoperit apoi cu apa si i-am lasat 10 minute sa fiarba.


Am adaugat apoi orezul si am potrivit de sare. Am stropit cu otet balsamic, dupa gust.


Am amestecat bine, ca sa se intrepatrunda aromele.


Am servit cu patrunjel verde tocat. Minunat!!! Usor si delicios!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu