marți, 8 mai 2012

Paste cu carnaciori de bere



Noua ne plac mult carnaciorii de bere, asa ca am incercat de data aceasta sa ii incadrez intr-un fel principal de mancare si ca sa mai variem consumul lor, strict ca antreu sau ca gustare. Este o mancare si buna la gust, dar si consistenta, care va scoate din incurcatura atunci cand trebuie sa pregatiti ceva rapid.

N e c e s a r e :
200g carnaciori de bere;
300g paste;
sos bechamel;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Pastele, eu am avut spaghete cu ou, le-am fiert conform instructiunilor de pe ambalaj. Le-am strecurat si le-am stropit cu ulei de floarea soarelui.


Am preparat sosul bechamel , iar in ultimul clocot am pus si carnaciorii de bere, taiati sferturi. Am pus tot sosul peste pastele pregatite si am servit. Simplu, rapid si delicios!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu