joi, 12 ianuarie 2012

Muschiulet file


Din dorinta de a evita cat mai multe E-uri cu care suntem asaltati, am incercat sa fac muschilet file home made. Evident ca nu are gustul si textura celui din comert, dar este la fel de adevarat ca 2 feliute sunt mai mult decat suficiente pentru a ne satura. Se simte diferenta dintre un muschi consistent, indesat si cel injectat cu apa pe care il gasim la magazin...

N e c e s a r e :
o bucata muschiulet de porc, afumat;
boia;
ienibahar boabe;
foi de dafin;
sare, opţional.

P r e p a r a r e :
Am pus condimentele "ochimetric", dupa cum am apreciat marimea muschiuletului, de aceea nu am dat cantitati. Sarea este optionala, pentru că de obicei carnea afumata este si sarata, iar in acest caz, nu puneti in plus, doar se spalati putin carnea cu apa calduta. In continuare, am pus la fiert carnea impreuna cu boia, boabele de ienibahar si foile de dafin. Am lasat sa fiarba o ora la foc mic.


Cand a fost gata, am scos muschiuletul din apa si l-am tinut cateva ore, pana s-a racit, cu o greutate deasupra. Am feliat si se servit ca aperitiv, cu legume, sau in sandwich-uri.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu