joi, 15 decembrie 2011

Ciorba de cartofi - de post


Fie ca e post, fie ca nu, ciorba asta e numai buna chiar si in lipsa carnii. Desi vegetala, e consistenta...

N e c e s a r e :
10 cartofi;
2-3 morcovi;
1-2 patrunjel radacini;
1/4 telina radacina;
1 ceapa alba;
3-4 lingurite vegeta;
2 linguri pasta de tomate;
4 linguri concentrat pentru ciorbe;
ulei de floarea soarelui;
patrunjel verde;
telina verde.

P r e p a r a r e :
Legumele le-am curatat si le-am spalat.


Patrunjelul, telina cubulete mici si morcovii rondele i-am pus la fiert. Intre timp am taiat cuburi cartofii si ceapa am tocat-o marunt si am adaugat dupa ce au fiert, timp de 10 minute, zarzavaturile. Am lasat in continuare pe foc inca 20 minute. Am pus si pasta de tomate, concentratul pentru ciorbe si vegeta. Am mai fiert 5 minute.


La final am pus uleiul, doar cat sa formeze o pelicula la suprafata apei, si am mai lasat un clocot. Am stins focul, am adaugat frunze de patrunjel si telina tocate marunt si am mai lasat sub capac inca 10 minute. Am servit si cu putin rozmarin.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu