luni, 14 mai 2012

Friptura de porc cu spanac


Uneori din criza de timp sau din alte motive caut solutii pentru a gati cat mai simplu si de valorifica produsele pe care deja le am in casa. Asa procedez eu de cele mai multe ori, in loc sa merg la cumparaturi cu reteta in mana, cumpar mai multe odata, cam ceea ce cred ca folosesc, si apoi in bucatarie compilez ceea ce am astfel incat sa nu ramana nimic in final si sa se invecheasca. Si astfel ajung sa "inventez" retete si, de multe ori, sa descopar combinatii nebanuite de arome...

N e c e s a r e :
300g carne de porc;
300g spanac tocat;
2-3 lingurite vegeta;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Carnea de porc (fie ea pulpa, cotlet, sau chiar muschi) am feliat-o si am asezat-o intr-un vas termorezistent (sau, daca doriti sa preparati friptura la aragaz, puteti sa o faceti in tigaie). Ambele variante de pregatire se preteaza pentru friptura de fata. Peste carne am pus ulei si am presarat vegeta. 


Spanacul, eu am avut congelat, tocat si portionat, l-am pus din loc in loc printre feliile de carne.




Am acoperit vasul termorezistent cu o folie de aluminiu si l-am pus in cuptor la foc moderat, cam la 200-220 grade (sau in tigaie, la foc mic). Noi am servit cu piure de cartofi.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu