vineri, 16 decembrie 2011

Baghetele cu seminte


Am facut aceste baghetele ca sa mai variem clasica paine. In plus, cu o cana de iaurt sau de lapte, constituie o gustare complexa.

N e c e s a r e :
450g faina neagra;
2 lingurite drojdie uscata;
2 lingurite zahar brun;
1 lingurita sare;
150 ml iaurt;
200 ml lapte;
seminte de in;
seminte de susan.

P r e p a r a r e :
Am pus drojdia la inmuiat in putin lapte din cantitatea totala. Prefer drojdia uscata datorita termenului de valabilitate mult mai indelungat decat al drojdiei proaspete. Aluatul l-am framantat in masina de paine si tot acolo l-am lasat sa dospeasca. In total a durat o ora jumate. Am pus in masina restul de lapte, iaurtul, sarea, zaharul, faina, semintele de in si de susan si la final am pus drojdia inmuiata intr-un cuib facut in faina.


Aluatul dospit l-am pus apoi pe masa pe care am presarat putina faina si l-am impartit in 8 bucati. Am format baghete mici pe care le-am asezat in tava tapetata cu hartie de copt.


Am copt 30 minute la foc moderat (180 grade).


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu