joi, 1 decembrie 2011

Cornulete cu mere - de post


Postul acesta este o provocare pentru mine si asta pentru ca il tin luni, miercuri si vineri post. Adica o zi da, o zi ba. Ceea ce inseamna ca am de gatit, practic, in fiecare zi... Si la deserturi trebuie sa tin pasul!

N e c e s a r e :
pentru aluat:
200 ml apa calduta;
15 grame pudra de ovaz sau de orez;
1 lingurita drojdie uscata;
esenta de vanilie;
50g zahar brun;
50ml ulei de floarea soarelui;
500g faina alba;
pentru umplutura:
5 mere rase;
2 linguri zahar brun;
50g margarina;
1/4 lingurita scortisoara.

P r e p a r a r e :
Am famantat aluatul si l-am lasat la dospit, operatiune pe care am lasat-o in seama masinii de paine si care intr-o ora jumate e gata.


Intre timp am pregatit umplutura. Merele le-am ras pe razatoarea mare cu tot cu coaja ca e plina de nutrienti si nu e deloc deranjanta pentru ca se inmoaie. Am topit margarina, am pus merele, zaharul, scortisoara si am omogenizat.


Apoi am impartit aluatul in doua si am intins pe masa infainata in doua cercuri. Am taiat opt triunghiuri si la baza lor am pus din compozitia de mere.


Am asezat in tava cornurile si le-am dat o jumatate de ora in cuptorul preincalzit la foc mic (180grade).


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu