miercuri, 11 aprilie 2012

Prajitura cu morcovi


Anul acesta, de Pasti, m-am gandit sa fac prajitura cu morcovi ca poate i-o placea si iepurasului... :))

N e c e s a r e :
pentru blat:
300g morcovi;
4 oua;
150g zahar;
150ml ulei;
200g faina alba;
1 praf de sare;
1 lingurita scortisoara;
1 plic praf de copt;
pentru glazura:
150g crema de branza;
100g zahar pudra;
1 lingurita zahar vanilat;
25g unt;
in plus:
bomboane pentru ornament.

P r e p a r a r e :
Morcovii i-am curatat, i-am spalat si i-am dat pe razatoarea cu gauri mici.


Apoi am pun si zaharul, uleiul, sarea, scortisoara si ouale (nu le numarati pe ale mele, stiu ca sunt mai mult de 4, insa eu am facut praji intr-o tava foarte mare ca sa o pot imparti cu mama :)) ). Le-am amestecat pe toate bine de tot.


Am adaugat si faina amestecata cu praful de copt.


Am pus compozitia pentru blat in tava cu hartie de copt si am pus-o la cuptor, la foc moderat cam 40 minute, pana a trecut testul scobitorii.


Pentru glazura am amestecat untul cu branza, zaharul pudra si zaharul vanilat pana a devenit crema.


Cand s-a racit blatul am intins crema de branza deasupra. Vreau sa precizez ca am avut zahar pudra de cumparat pentru ca are amidon in el, si leaga mai bine glazura.


Am decorat cu bomboane pentru ornament dupa ce s-a intarit crema.


Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Trebuie sa fie tare buna.Dupa cum prezinta imaginea cred ca iese un blat usor umed,aerat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, e o prajitura delicioasa, iar blatul este exact asa cum l-ai intuit. Te invit sa o incerci, caci este usor de facut, si apoi sa imi impartasesti parerea ta "pe incercate"... ;)

      Ștergere