miercuri, 11 aprilie 2012

Pasca cu branza de vaci, fara aluat


Intre dulciurile pe care le pregatim de Pasti, pasca este in centrul atentiei si, alaturi de ouale rosii (sau alte culori, dar tot cele rosii raman traditionale), ne umplu mesele si ne fac sa simtim ca e sarbatoare!!!

N e c e s a r e :
1kg branza de vaci;
200g zahar;
2 lingurite zahar vanilat;
100g unt;
1 lamaie;
5 oua;
2 plicuri budinca de vanilie;
4 linguri gris;
1 plic praf de copt cu sofran;
stafide;
rahat;
zahar pudra;
ornamente.

P r e p a r a r e :
Ouale le-am separat si albusurile le-am batut spuma. Le-am lasat un moment deoparte.


Galbenusurile le-am amestecat bine cu branza de vaci. Eu am luat o branza cremoasa, care nu a necesitat maruntire (marca Raraul, de la Albalact, ca sa fiu mai exacta).


Am adaugat zaharul, zaharul vanilat, apoi untul si am amestecat din nou.


In continuare am pus si coaja rasa de la lamaie.


Apoi am pus grisul, praful de budinca, nepreparat, si praful de copt. Am omogenizat.


La final am adaugat spuma de albusuri si am amestecat cu miscari lente si pe verticala pana spuma s-a incorporat. Mai puteti adauga rahat sau stafide daca vreti. Eu, sincer, am uitat de ele cu toate pregatirile. :)) Am pus pasca la cuptor, la 180 grade. Eu am facut-o intr-o forma de tort pe care am imbracat-o in hartie de copt.


Am lasat-o o ora sa se coaca, pana s-a rumenit.


Eu am facut-o in dublu exemplar, una pentru mine si una mai rumenita pentru mama. Am servit pudrata cu zahar si ornamentata dupa gust si imaginatia de moment.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu