joi, 5 aprilie 2012

Salata de fasole verde cu usturoi


Daca va place usturoiul, si doriti o portie de fibre vegetale, aceasta salata este binevenita!

N e c e s a r e :
200-300g fasole verde pastai;
2-3 catei de usturoi;
2-3 linguri smantana;
1 galbenus de ou;
ulei de floarea soarelui;
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
Din gălbenusul de ou si ulei am facut maioneza, nu prea multa. Daca a devenit prea groasa am pus cate o picatura de apa, dar am fost atenta sa nu devina prea moale pentru ca oricum o va lichefia smantana. De asemenea, nu am pus lamaie ca la alte maioneze deoarece cu smantana va fi prea acra. Am adaugat apoi smantana, sare si piper, dupa gust. Usturoiul l-am curatat si l-am dat prin presa de usturoi. L-am pus in sosul de maioneza.


Pastaile (eu am avut rotunde, la borcan) le-am scurs bine si peste ele am pus maioneza cu usturoi. Am amestecat cu miscari fine ca sa nu se rupa pastaile.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu