vineri, 18 noiembrie 2011

Pui cu praz si cartofi la cuptor


Reteta originala am  luat-o dintr-o oferta de Kaufland si era preparată în wok. Cum mie nu îmi încape în bucatarie asa imensitate de ustensila (despre care am auzit insa ca e foarte utila), am pus totul la cuptor. Si ce ziceti, oare ne-a placut? Daaaa!!!

N e c e s a r e :
200 g piept de pui file;
1 fir de praz;
2 cartofi;
2 linguri de proumb boabe din conserva;
patrunjel verde maruntit;
3 fire de ceapa verde;
2 linguri de ulei;
1 lingură de smantana;
boia dulce;
piper;
sare.

P r e p a r a r e :
Intr-un vas de yena am pus carnea de pui spalata si taiata fasii impreuna cu prazul rondele, cartofii taiati mai mari (eu i-am făcut roti) si porumbul. Am copt in cuptor cam 30 min la foc moderat - in functie de cuptor.


Intre timp am preparat un sos din smantana, ceapa verde rondelute, patrunjel, sare si piper.


Cand a fost gata mancarea din cuptor am pus sosul peste ea si am presarat deasura boia dulce.


In ultima poza, vedeta noastra de familie: CARNEA !


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu