vineri, 18 noiembrie 2011

Pui cu visine si cartofi noi



Trebuia să iasa o mancarica mai caramelizata, dar eu m-am prea avantat cu sucul de portocale.  

N e c e s a r e :
1 pui;
1 kg cartofi;
1 telina mica;
2 linguri ulei;
1 lingurita boia;
sucul de la 2 portocale mari, amestecat cu 2-3 linguri apa;
 2 cani visine (sau cirese) fara simburi;
200 gr visinata sau ciresata (optional, eu nu am pus ca nu vreau sa-mi imbat copiii... hihi)
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
Uleiul, boiaua si sarea le-am amestecat pana am obtinut o pasta cu care am uns bucatile de pui. Am dat tava la cuptor pentru 20 de minute. Am adaugat in tava cartofii curatati si taiati cubuleţe, ceapa taiata sferturi, telina taiata fasii, zeama de portocale si apa. Am mai lasat la cuptor pentru 15 minute. Am adaugat visinele (si, daca era cazul zaharul cu visinata/ciresata). Am potrivit de sare, piper. Dupa inca 30 de minute am scos tava de la cuptor. 
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu