vineri, 23 martie 2012

Supa crema de naut


Meritul nu este al meu, eu doar am executat, ci este al lui Adi Hădean, caci de la el am luat reteta. Celor care le place supa crema in general va fi o incantare aroma acesteia...

N e c e s a r e :
1 conserva naut (240g);
2 morcovi;
o bucata telina (150g);
2 cartofi;
chimen;
sare;
zeama de lamaie;
patrunjel verde.

P r e p a r a r e :
Morcovii, telina si cartofii i-am curatat, i-am taiat bucati (mai mari, nu-i problema ca la final si asa dam totul prin blender) si i-am pus la fiert in apa cu sare.


Cand sunt moi legumele am pus nautul si chimenul (cat prindeti in trei degete, de doua ori) si am mai lasat cateva clocote.


La final am pus totul in blender. Mie mi-a iesit un volum total de 1,5l adica exact capacitatea maxima a blenderului. V-am scris asta ca sa va faceti o idee de cata apa am pus eu si cat de cremoasa a iesit. Am mixat totul pana a devenit supa omogena. Am servit cu cateva picaturi de zeama de lamaie si cu patrunjel verde tocat.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu