luni, 19 martie 2012

Pancakes cu banane - de post


Cand tinem post, scopul principal nu este sa ne abtinem doar de la mancaruri "de dulce" ci si de la ganduri si fapte rele. Asadar nu trebuie sa ne martirizam prin intermediu meniului, iar daca strecuram ceva dulce, dar ne pastram sufletul curat, este cat se poate de in regula. Trebuie pastrat, in toate aspectele vietii, echilibrul... Of, gata cu filozofia, mai bine trecem la pancakes-urile ce urmează, absolut incantatoare, nici nu ai banui ca nu au ou daca nu ai stii... :))

N e c e s a r e :
2 banane;
zeamă de lamaie;
1 cana apa minerala;
2 linguri zahar brun;
1 plic zahar vanilat;
1 lingurita esenta de migdale;
50ml ulei de floarea soarelui;
120g faina alba;
1/2 plic praf de copt.

P r e p a r a r e :
Bananele le-am zdrobit cu o furculita si le-am stropesc cu zeama de lamaie ca sa nu se oxideze. Peste ele am turnat apa minerala si uleiul si am amestecat bine, bine. Am adaugat zaharul, zaharul vanilat si esenta de migdale si am mixat. La final am pun faina amestecata cu praful de copt. Eu am pus o jumatate de plic 15g de praf de copt, dar daca aveti plicuri de 10g, puneti mai mult. Am amestecat bine si am lasat compozitia sa se odihneasca la frigider timp de o jumatate de ora.


Am copt apoi pancakes-urile in tigaia incinsa, la foc mediu. Le-am tinut pe o parte pana au aparut bule de aer, iar apoi le-am intors. La sfarsit trebuie sa aiba o frumoasa culoare aramie si pe o parte ai pe cealalta.


Le-am stivuit pe o farfurie. :))


Noi am servit cu dulceata de portocale, ca să fie mixul banane şi portocale, adica tocmai ceea ce ne doream cand eram copii si se gasea cu greu. Eh, trecute vremi... Dar sunt le fel de bune cu alte dulceturi, miere sau chiar simple.


Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Mmm .. sunt foarte delicioase! Păcat că nu există niciun comentariu pe aici ! Mulțumesc de rețetă!

    RăspundețiȘtergere