sâmbătă, 31 martie 2012

Afumatura cu sos acru


O mancare tipica de sfarsit de saptamana, care aluneca usor... Si cred ca preferata sotului meu, sau cel putin stiu ca nu dau niciodata gres cu ea... :)

N e c e s a r e :
carnat afumat de porc;
costita afumata de porc;
muschiulet afumat de porc;
4 linguri faina;
2-3 linguri smantana.

P r e p a r a r e :
Carnurile afumate le-am spalat cu apa calduta. Am taiat carnatul bucati rotunde, scarita am portionat-o in cate o bucata de coasta, iar muschiuletul l-am taiat de asemenea in bucati.


Am pus apoi toate carnurile la fiert in apa cat sa le acopere.


Dupa ce au fiert am stins focul. Am pus intr-un bol faina si smantana, am luat putin cate putin din zeama din oala si am facut ingrosala.


 Am turnat-o in oala si am reaprins focul, la minim, si am amestecat continuu timp de cateva minute.


Am servit tocanita cu mamaliguta.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu