vineri, 4 mai 2012

Salata de fasole rosie cu avocado


Cum incepe vara, cum nu ne mai sta gandul la atata carne si fibra... Cel putin pofta mea zburda catre legume si mancaruri usoare... Iar bucatareasa din mine incearca pe cat posibil sa evite focurile prea multe in bucatarie ca si asa e cald destul... :)) Daca ganditi la fel, salata asta e numai buna, caci e proaspatat si, datorită fasolei din ea, de fapt a fibrelor din avocado, daca stau sa ma gandesc bine, e si consistenta.

N e c e s a r e :
250g fasole rosie boabe;
1 avocado;
o roşie mare;
1/2 ardei rosu;
zeama de lamaie;
ulei de masline.

P r e p a r a r e :
Avocado l-am scos din coaja, şi l-am taiat cubulete. Eu am avut din cel lunguiet, care am observat ca are pulpa mai tare, desi il tin sa se inmoaie de vreo 2 saptamani, asa ca a fost usor de taiat. Dupa aceea l-am stropit cu putina zeama de lamaie ca sa nu se oxideze. Rosia cea mare, a mea sa fi tot avut vreo 300g, am taiat-o de asemenea cuburi, la fel si ardeiul, care la mine a cantarit cam 80g.


Fasolea am avut-o gata fiarta la conserva, iar cele 250g se refera la produsul final. Era si sarata, de aceea nu am mai adaugat sare in plus. Daca nu aveti gata fiarta, fiebeti-o in prealabil. Am adaugat asadar fasolea boabe si ulei de masline. Le-am amestecat pe toate.


Am servit cu tortilla chips, dar merge foarte bine salata si cu crutoane. Iar daca nu va puteti lipsi de carne, ceva la gratar poate fi o companie excelenta a salatei!


Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Uau, cat de bine araata! Fasolea rosie si avocado sunt doua alimente minune, pe care el consumam prea rar, din pacate. O sa incerc si eu reteta, mersi mult! A, si apropo, fasole rosie ff buna gasesti aici http://www.lamedeleni.ro/cereale-si-seminte/222-fasole-rosie-red-kidney-ecologica.html , o recomand cu caldura!

    RăspundețiȘtergere