marți, 1 mai 2012

Pate din ficat de pui


Daca doriti un mic dejun usor si proaspat scos de la frigider, sau o gustare satioasa, insotita de legume sanatoase, optati pentru acest pate din ficat de pui, facut in casa si, in mod evident, lipsit de aditivi si alte cele daunatoare sanatatii noastre.

N e c e s a r e :
500g ficat de pui;
1 ceapa;
2 morcovi;
sare;
100g unt;
cimbru uscat.

P r e p a r a r e :
Ficatul l-am pus la fiert in apa putina impreuna cu morcovii, ceapa si sarea, ca sa iasa inabusite.


Cand au fost gata fierte le-am lasat putin la racit si le-am pus in blender cu untul si cu cimbrul tocat. Le-am mixat pana am obtinut o pastă fină. Daca doriti pateul mai moale, puneti din apa in care au fiert. Am pastrat pateul foarte bine in vase de plastic, la frigider.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu