vineri, 18 noiembrie 2011

Tocanita de cartofi cu carnat afumat


O mancare pe cat de clasica, pe atat de gustoasa, mai ales că am avut norocul sa o fac cu carnat de casa.

N e c e s a r e :
8 cartofi;
2-3 morcovi;
1 ceapa medie;
1 gogosar;
2 linguri de pasta de rosii;
300-400g carnat;
sare, piper;
frunze de telina, patrunjel, cimbru.

P r e p a r a r e :
Am pus la fiert cartofii taiati bucatele (mai mari sau mai mici după preferinta), morcovii rondele, ceapa tocata, gogosarul taiat marunt si carnatul. Eu foarte rar calesc ceapa pentru că ne-am obisnuit sa mancam mai dietetic de cand avem meniu comun cu copiii. :)) Insa cand vor mai creste probabil voi reveni la vechile obiceiuri pentru ca, trebuie sa recunosc, aroma imi place... Cand au fost fierte toate, am adaugat pentru inca un clocot sau doua pasta de rosii, sarea si piperul. Dupa ce a fost gata si am stins focul am pus frunzele de telina, patrunjel si cimbru si am mai lasat acoperit 10 minute. Plantele aromatice e recomandabil sa se puna doar dupa ce focul este stins deoarece isi pastreaza calitatile nutritive.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu