luni, 21 noiembrie 2011

Porc cu legume cu iz chinezesc


Parca nu as indrazni sa-i spun mancare chinezesca, dar are aromele uneia... Noua ne-a placut enorm. Si am facut-o in timp record, mi-a luat sub o jumatate de ora, cu tot cu fiertul orezului!

N e c e s a r e :
300g pulpa de porc;
2 morcovi;
1 ceapa;
1 ardei;
6-8 cuburi de spanac congelat;
200g orez cu bobul lung;
1 lingurita vegeta;
ulei de masline
100ml sos de roaii;
sos de soia;
sare, piper.

P r e p a r a r e :
Am pus orezul la fiert (am folosit orez brun). Cand a fost aproape fiert am pune o lingurita de vegeta. Da, recunosc! Folosesc vegeta la aproape orice mancare si imi place pentru ca ii da acea aroma care o finalizeaza. Cele pe care le prefer sunt Mirodenia de la Fuchs sau Vegeta Naturella pentru ca sunt naturale, iar eu acasa in mod evident nu am aparatele industriale si speciale de uscat legumele si de preparat vegeta. Asa ca.... Revenind la orez, cand a fiert l-am scurs si l-am pus intr-un castron.


Pana a fiert orezul am pregatit si am calesc legumele. Am taiat morcovii rondele subtiri, ceapa julienne, ardeiul fasii lungi si le-am pus in tigaie (a fi fost bun un wok) la calit in 3 linguri de ulei de masline.


Pana s-au calit legumele am pregatit carnea de porc. Am taiat-o cubulete si am pus-o in alt tigaie (e buna si o oala cu fundul neaderent daca nu aveti alta) impreuna cu 2 linguri de ulei de masline si am lasat-o sa se soteze. Intre timp au fost gata legumele, le-am sarat, piperat, am pus putin sos de soia si le-am mai lasat un minut la foc mic. La sfarsit le-am asezat in castron peste orez.


Revenind la carnea de porc, cand a fost gata am mai lasat-o la fiert doua minute impreuna cu sosul de rosii, sare, piper si sos de soia. In final am pus-o in castron peste orez si peste legume.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu