sâmbătă, 22 decembrie 2012

Bombe de biscuiti cu cocos


Bombele cu cocos sunt nelipsite de sarbatori in varietatea de prajituri pe care le fac. Sunt bune, au cea mai mare trecere pe un platou, sunt simplu de facut si nici nu sunt costisitoare. Si, cum copiii mei primesc mereu cate un pachet de biscuiti de la gradi, ceea ce ramane valorific cu bombele acestea...

N e c e s a r e :
750g biscuiti simpli;
100g unt;
2 linguri cacao;
2 lingurite cafea;
lapte;
fulgi de cocos.

P r e p a r a r e :
Am preparat o cafea turceasca cu 200ml apa. Am adaugat untul si l-am topit in cafea.


Biscuitii i-am macinat marunt si am adaugat cacao.


Cafeaua cu untul am turnat-o peste biscuiti si am framantat pana am obtinut un aluat elastic. Daca va iese prea sfaramicios, puneti lapte caldut pana devine suficient de maleabil ca sa puteti forma bombele.


Bombele le-am tavalit prin fulgi de cocos dupa ce le-am mai trecut o data prin palmele umezite si apoi imediat in cocos ca sa se prinda bine fulgii de ele.


Le puteti pastra mai bine de o saptamana, daca le tineti la loc racoros si acoperite.


Mie mi se par aspectuoase.... :))


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu