miercuri, 19 decembrie 2012

Broccoli cu arpacas la cuptor


O idee de cina usoara si... colorata! Nu-i asa ca da bine la retina? Sa vedeti la papile cum va fi... :)) Serios vorbind, vreau sa va sugerez (din nou) o mancare si gustoasa, si sanatoasa, si consistenta si si rapids, ca am eu un fix cu mancarurile de felul acesta...

N e c e s a r e :
150g arpacas;
450g broccoli;
4 rosii;
3 lingurite vegeta;
ulei de masline.

P r e p a r a r e :
Arpacasul gata fiert l-am asezat in strat uniform pe fundul unui vas termorezistent. Am presarat deasupra vegeta.


Buchetelele de broccoli le-am pus peste arpacas, iar din loc in loc am pus rosiile taiate in cuburi. Eu am avut broccoli congelat, daca aveti proaspat, sugestia mea este sa il dati intr-un clocot inainte.


Am stropit cu ulei de masline, eventual mai puteti adauga putina apa ca sa nu se arda la fund, si am dat la cuptor la foc mediu cam o jumatate de ora, pana s-a inmiat broccoli.


Este o masa consistenta cu un aport substantial de fibre, dar si usoara... si arata bine in farfurie.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu