marți, 6 decembrie 2011

Paste tricolore cu branzeturi


Una din mancarurile preferate ale copiilor mei intr-o noua prezentare, care le-a atras atentia.

N e c e s a r e :
200g paste tricolore;
80g mozzarella;
50g branza de casa;
50g branza topita;
sare;
ulei de floarea soarelui.

P r e p a r a r e :
Am fiert pastele dupa instructiunile de pe ambalaj. Le-am scurs, le-am trecut pe sub un jet de apa rece si le-am stropit cu putin ulei. Eu le-am mutat intr-un wok, din ratiunea de a evita pe cat posibil lipirea branzeturilor de peretii vasului in timpul incalzirii. :))


Am pus peste paste mozzarella, branza de casa (de oaie am avut eu) si am pus pe foc mic pana s-au topit branzeturile. Inainte de a stinge focul am pus si branza topita si am mai amestecat putin ca să fie distribuita uniform.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu