luni, 9 aprilie 2012

Zahar vanilat


Ca sa evit aroma de sinteza a vaniliei si, impreuna cu aceasta, multe chimicale, am ales sa fac zahar vanilat in casa. Foarte usor de facut, dar foarte aromat si mult mai natural decat cel la plic.

N e c e s a r e :
1 baton de vanilie;
100g zahar.

P r e p a r a r e :
Batonul de vanilie l-am taiat longitudinal cu un cutit cu varf ascutit. Este bine ca batonul sa fie moale, nu uscat, atunci cand il cumparati.


In mijloc puteti observa semintele care dau aroma (naucitoare as spune eu :)) ) de vanilie.


Cu acelasi cutit cu varf ascutit am razuit semintele de pe pastaie si le-am amestecat cu zaharul. Am pus totul intr-un borcan.



Eu am pus si coaja batonului in borcan ca si ea era impregnata cu aroma. Am inchis borcanul si l-am pastrat cateva zile asa ca sa intre bine aroma in zahar.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu