duminică, 18 decembrie 2011

Sos tzatziki


Prima data cand am incercat sosul tzatziki eram prin liceu si pot sa afirm ca a fost dragoste la prima degustare...

N e c e s a r e :
1/2 castravete de sera;
3 catei de usturoi;
1 cana iaurt;
marar tocat;
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
Castravetele l-am curatat de coaja, l-am spalat si l-am ras pe razatoarea cu gauri mari. Usturoiul l-am maruntit in presa de usturoi (sau in mojar se mai poate). E drept, numeric am avut mai mult de trei catei, dar a fost din cauza dimensiunii lor prea mici... :))


Am amestecat apoi iaurtul cu catravetele ras, cu usturoiul, cu mararul (cantitatea depinde de cat de aromat doriti sa fie, eu am pus cam o lingurita rasa) sare si piper, după gust. La ultimele remake-uri ale tzatziki-ului am pus iaurt grecesc, mai gras si mult mai dens. Vi-l recomand cu caldura, deoarece capata o textura mai inchegata.


Este gustos si merge de minune langa un gratar (de ce vreti voi)!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu