duminică, 18 decembrie 2011

Muffins cu multe mere


Am primit o plasa cu mere si, pentru ca incepeau sa se strice, am valorificat o parte in desertul din weekend-ul acesta.

N e c e s a r e :
1kg mere;
100g unt;
150g zahar;
2 oua;
esenta de lamaie;
1 lingurita scortisoara;
250g faina;
1 plic praf de copt.

P r e p a r a r e :
Merele le-am curatat de coaja si cotor si le-am maruntit in robot (eu m-am simplificat, dar se pot si rade). Raman cam 700g mere, cantitate bruta. Am adaugat untul topit, ouale intregi, zaharul si esenta de lamaie si am omogenizat.


Am pus apoi faina, in care am incorporat in prealabil praful de copt si scortisoara ai am amestecat bine.


Am pus compozitia in formele unse cu unt topit (sau cu hartiute speciale dar nu am mai avut). 


Cantitatea de compozitie este suficienta pentru o tava de 12 muffins.


Am copt o ora la foc domol (180 grade).
 

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu