sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Chec sarat cu dovlecel


O gustare usoara, rapida, sanatoasa si consistenta. Poate fi luata in pachetel cand facem mici iesiri de weekend. 

N e c e s a r e :
2 oua;
6 linguri ulei de floarea soarelui;
3 lingurite pasta de tomate;
1 dovlecel;
2 fire ceapa verde;
100g cascaval afumat;
1 lingurita cimbru uscat;
250ml lapte;
8-10 linguri faina alba;
1 plic praf de copt;
sare (optional).

P r e p a r a r e :
Am amestecat ouale cu uleiul si cu pasta de tomate (puteti pune si sos de rosii, bulion sau chiar rosii cubuletete, insa eu aveam ceva pasta de tomate in frigider pe care trebuia cumva să o valorific) si am amestecat pana la omogenizare. Am adaugat dovlecelul curatat si taiat cubulete, ceapa tocata si cascavalul ras. Am ales cascaval afumat pentru un plus de aroma. 


Toate acestea le-am amestecat si apoi am adaugat laptele, cimbrul si faina in care am incorporat praful de copt. Sare nu am mai pus, pentru ca era suficient de sarat cascavalul. Am pus compozitia in tava de chec tapetata cu hartie de copt.


Am copt checul o ora la foc mic, pana a trecut testul scobitorii.

 

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu