miercuri, 30 noiembrie 2011

Cannelloni cu pui


Am facut aceasta mancare si am ramas placut surprinsa ca a fost pe gustul copiilor. Ba chiar Antonia m-a ajutat la umplerea cannelloni-lor.

N e c e s a r e :
15 cannelloni;
1 piept de pui fara piele si os;
3 morcovi;
1 ceapa;
2 rosii;
ulei de floarea soarelui;
100g cascaval ras;
2 lingurite vegeta;
sos bechamel.

P r e p a r a r e :
Am calit ceapa tocata in putin ulei. Apoi am pus si morcovii dati pe razatoare si rosiile cubulete.


Carnea de pui am tocat-o (prin maruntire in robot) si am amestecat-o cu legumele si cu vegeta.


Am umplut canneloni cu compozitia. Eu imi calculasem 12 bucati, dar in final au iesit 15 cu toate ca am indesat amestecul bine. I-am asezat intr-un vas termorezistent.


Am pus sosul  bechamel peste cannelloni si deasupra am presarat cascavalul ras. Am dat la cuptor la foc mediu pana s-a rumenit cascavalul.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu