marți, 28 februarie 2012

Salata de ciuperci si porumb cu maioneza


Mi se face uneori pofta de mancaruri hipercalorice. Asa ca ma pun pe treaba si mai fac cate una, pe care apoi o savurez intens. Am noroc ca nu ma cearta cantarul... :)) Asa m-am gandit la salata asta care, desi la prima vedere e grea, are calitatea de a fi consistenta.

N e c e s a r e :
200g ciuperci;
150 porumb fiert;
1 galbenus de ou;
ulei de floarea soarelui;
4 linguri de iaurt;
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
Ciupercile proaspete le-am curatat, le-am feliat si le-am fiert cateva minute, apoi le-am scurs si le-am stors. Abia dupa operatiunea asta am ajuns sa cantaresc cele 200g. Porumbul cel mai la indemana este cel din conserva, asa ca am scurs 150g, dar se poate si mai mult, este dupa preferinta.


Din galbenus si ulei am facut maioneza, pe care, am subtiat-o cu apa, nu cu lamaie ca sa nu fie prea acra dupa ce pun si iaurtul.


Am adaugat iaurtul si sare si piper dupa gust. In retetele clasice se pune in loc de iaurt smantana, dar am considerat ca maioneza este destul de grasa si iaurtul o mai tempereaza.


Am amestecat ciupercile si porumbul cu maioneza si gata salata! Am servit cu paine integrala pentru un mic dejun consistent.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu