luni, 21 mai 2012

Salata cu crenwursti


Am cam dat-o mai nou pe mancaruri care se prepara usor si rapid. Aceasta e una dintre ele... La noi a fost o cina foarte buna si, acum ca se anunta iar zile calduroase, va prinde foarte bine o salata în meniu...

N e c e s a r e :
4 crenwursti;
200g mozzarella;
1 castravete mare;
7 rosii cherry;
15 frunze de salata;
lamaie;
ulei de masline.

P r e p a r a r e :
Salata am spalat-o si se taiat-o marunt (e mai comod de mancat daca e maruntica...). Castravetele (eu am avut din acela "de sera", infoliat, ca imi place mai mult) l-am curatat de coaja, l-am spalat si l-am taiat jumatati de rondele. Roşiile cherry (singurele care au gust de rosii la ora actuala) le-am taiat in sferturi.


Mozzarella am taiat-o cubulete, iar crenwurstii după ce au fiert si sunt raciti i-am taiat feliute. Probabil o sa va intrebati ce cauta tocmai cele mai blamate mezeluri intr-o salata care se vrea a fi sanatoasa... Ei bine noua ne plac foarte mult si uneori ne mai rasfatam cu ei, dar, ma uit foarte bine inainte de a-i cumpara. Astfel ca am gasit la Carrefour niste crenwursti, varianta porc sau pui, care au pretul dublu ce-i drept fata de majoritatea, si care nu au atatea substante adaugate. Nu zic ca ar fi 100% sanatoşi, dar sunt mai putin nocivi si, mancati o data pe luna nu cred ca are vreo influenta negativa asupra organismului. Asadar, i-am consumat in salata aceasta...


In continuare am stropit totul cu zeama de lamaie si cu ulei de masline si am amestecat...


E minunată explozia de culori dintr-o farfurie de salata!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu