vineri, 18 noiembrie 2011

Mamaliguta cu kaizer, branza si smantana


O masa consistenta su delicioasa de dimineata de weekend sau la cina.

N e c e s a r e :
o cana de faina de malai;
150 g kaizer;
100 g branza de burduf;
100 g cascaval;
smantana;
unt;
sare.

P r e p a r a r e :
Din malai am preparat o mamaliguta mai consistenta. Kaizerul, taiat feliute, l-am pus la calit pana s-a rumenit. Cascavalul l-am ras pe razatoarea cu gauri mari. Apoi am "compus" asa: am pus un strat de mamaliguta pe care am intins-o pe fundul vasului cu ajutorul unei bucati de unt care se topea, apoi am pus jumate din cantitatea de kaizer, de branza de burduf si de cascaval, peste cate am reluat operatiunea cu intinsul s.a.m.d. Peste al doilea strat de cascaval am pus un strat generos de smantana. Am servit fierbinte (ca se intinde tare cascavalul, distractia copiilor...) !


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu