vineri, 21 septembrie 2012

Pancakes cu cacao


Buna, sunt Ioana si sunt dependenta de fainoase... :)) Recunosc cu mana pe inima ca imi plac mult produsele de patiserie, mai mult chiar decat ciocolata, desi nu sunt cele mai sanatoase consumate in cantitati mari si nici prietenoase cu silueta. Am insa noroc cu genetica, altfel nu as putea manca oricat si oricand fara sa pun pe mine... Nu vreau sa fie asta o lauda si nici sa fac in ciuda cuiva, ideal este sa mancam echilibrat indiferent de felul in care ne-a inzestrat mama natura. Si fainoasele trebuie sa aiba locul lor in meniul zilnic, asa ca de data aceasta am incercat inca o varianta de pancakes, cu cacao (caci este si ea tare sanatoasa), care merg de minune cu... ati ghicit... dulceata de prune cu pere, de ieri!

N e c e s a r e :
4 oua;
2 linguri zahar;
2 linguri de cacao instant;
1 lingurita esenta de vanilie;
1 cana lapte;
5 linguri ulei de floarea soarelui;
1 cana faina alba;
1/2 plic praf copt.

P r e p a r a r e :
Ouale le-am amestecat cu zaharul, cacao, uleiul si esenta de vanilie. Fac aici o mica precizare, si anume aceea ca daca nu aveti in casa cacao instant (gen Nesquik, Brumi etc.) sau nu doriti sa folositi din aceea, puteti pune o lingura cacao pudra si patru linguri zahar.


Am adaugat laptele si am amestecat in continuare.


Apoi am pus faina amestecata cu praful de copt si am omogenizat compozitia.


Am pune intr-o tigaie o lingura de ulei de floarea soarelui, am distribuit-o pe toata suprafata tigaii si am lasat-o sa se incinga. Am pus din compozitia pentru pancakes astfel incat acestea sa aiba 7-8cm diametru. Le-am lasat pe o parte pana s-au format la suprafata bule de aer.


Le-am intors pe partea cealalta. Pe masura ce tigaia se va incinge, pancakes-urile vor capata pe suprafata lor un aspect neted si uniform, un bun indiciu daca temperatura si consistenta aluatului sunt optime. Le-am servit cu dulceata sau miere, fiecare dupa preferinte, sau mai merg cu fructe, frisca etc.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu