marți, 8 aprilie 2014

Waffles belgiene


Sau waffles cu drojdie. Cele mai pufoase si mai elastice si mai nesfaramicioase waffles! :) Adorabile!!! Au fost o incantare pentru copii, sa stiti. Au mancat de parca nu le-as mai fi dat nimic de mancare de o luna... Glumesc, nici chiar asa, dar le-au placut, chiar mai mult decat varianta cu praf de copt.


N e c e s a r e :
2 oua;
3 linguri zahar;
50g unt;
150ml lapte;
1 praf de sare;
1 lingurita esenta vanilie;
50ml apa calduta;
1/2 lingurita drojdie uscata;
200g faina alba.

P r e p a r a r e :
Am pus drojdia la inmuiat in apa si am lasat-o vreo 10 minute. Intre timp am pus sa se incinga aparatul pentru waffles si am pregatit aluatul.
Am batut ouale cu zaharul si cu sare.


Untul l-am topit, am turnat lapte peste si l-am amestecat cu ouale. Am adaugat esenta de vanilie.


Am pus si faina si drojdia si am amestecat pana s-a omogenizat aluatul. Am uns aparatul cu putin ulei de floarea soarelui (ca de fiecare data...) si am copt waffles-urile.


Le-am stivuit pe o farfurie.


Le-am servit caldute, cu nutella, miere etc., dupa preferinte...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu