luni, 10 decembrie 2012

Tartine cu avocado si tofu


Energie pe-o felie! A, si o portie de sanatate inclusa, datorita vitaminelor prezente in avocado (considerat de vechii locuitori ai continentului sudamerican "fructul zeilor") si a proteinelor din tofu. Iar despre usturoi nu cred ca mai e cazul sa dezvolt prea mult ideea... :)) In orice caz, aceste tartine au facut din micul dejun o masa consistenta si savuroasa.

N e c e s a r e :
4 felii de paine;
1 avocado;
50g tofu;
usturoi granulat.

P r e p a r a r e :
Feliile de paine le-am prajit in toaster. Avocado l-am taiat in jumate si am scos pulpa. Lingurita mea speciala m-a ajutat mult... :)) Am intins avocado in strat uniform pe suprafata feliei de paine si am presarat usturoi granulat.


Tofu, am avut simplu in saramura, l-am ras pe razatoarea cu gauri mici si l-am presarat pe tartine.


Tartinele acestea sunt rapide, dar de efect. Daca as fi avut paine integrala era si mai bine, erau chiar mai sanatoase, dar data viitoare mi-o voi procura din timp.


Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Daca tot spui sanatos pune usturoi si putina verdeata deasupra chiar un strop de ulei de masline si e superr

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mers pe ideea de "less is more"... Dar da, e o idee buna! Ma bucur ca ceea postez va da idei si chiar e dezvoltat, nici nu trebuie luat ca la carte!

      Ștergere