vineri, 4 iulie 2014

Tarta cu urda de capra


Desi e vara mai mult in calendar, judecand dupa vremea schimbatoare si racoroasa de afara, totusi nu am cum sa nu ma comport ca si cum ar fi zile caniculare. Cred ca e vorba de zilele acestea lungi de la sfarsitul lunii iunie si inceputul lunii iulie cand, orele acestea nesfarsite aproape rasfatate de lumina solara, isi pn amprenta pe psihicul nostru uman si sensibil la factorii de mediu. Si pentru ca sufletul traieste vara, adaptez si dieta acestei stari de spirit. Asa ca de data asta am gatit tarta aceasta (sau budinca), inspirandu-ma din bucataria Kadiei,blogul repartizat mie pentru Provocarea Secreta a lunii iunie de catre Stefania, gazda acestei luni. Am facut, de altfel, o alegere foarte inspirata!

N e c e s a r e :
250g urda de capra;
250g rosii cherry;
2-3 fire ceapa verde;
2 oua;
100g smantana;
100ml lapte;
100g faina alba;
sare;
piper;
3 linguri ulei de masline;
busuioc;
20g unt.

Preparare:
Am amestecat intr-un vas termorezistent, uns in prealabil cu unt, urda, rosiile cherry si cozile cepelor verzi taiate marunt.


 In alt vas am batut ouale cu sare, piper, lapte, faina, smantana, uleiul de masline si busuioc tocat marunt. Am turnat apoi totul peste urda & co. din vasul termorezistent.

Am amestecat putin ingredientele in vas si l-am dat la cuptor cam o ora, la foc moderat, pana s-a rumenit pe margini.


Am lasat tarta sa se raceasca, apoi am feliat-o si am servit-o. Este foarte aromata si usoara, iar pentru cei care nu agreeaza aroma de capra, sa stiti ca in tarta aceasta nu se simte deloc, dar profitati in schimb de toate beneficiile lactatelor de capra.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu