sâmbătă, 13 aprilie 2013

Hummus


Nu puteam sa nu incerc si eu pasta asta, sau pate-ul acesta vegetal din naut cum i se mai zice, despre care am tot citit pe diverse bloguri (si nu numai), si care m-a cucerit... Definitiv!

N e c e s a r e :
250g naut;
2 linguri tahini;
1 lingurita usturoi granulat;
2 linguri zeama de lamaie;
2 linguri ulei de masline.

P r e p a r a r e :
Nautul, pe care l-am avut din conserva, l-am strecurat fara a arunca apa. Daca nu il aveti conservat, il fierbeti inainte si pastrati apa din care il strecurati dupa fierbere... :)) Nautul strecurat, asadar, l-am pus in blender, impreuna cu tahini, usturoiul, zeama de lamaie si uleiul de masline.


Am mai adaugat opt linguri din zeama de pe naut, pastrata mai devreme si am se mixat bine de tot. Eu a trebuit sa mai opresc blenderul din cand in cand si sa amestec cu lingura, pana sa fie bine maruntit hummus-ul. Merge minunat pe paine, la micul dejun si da energie pentru o jumatate de zi, mai ales daca puneti pe langa si o leguma, doua. Eu am pus rucola.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu