vineri, 24 mai 2013

Prajitura Pina-Colada


Adooor cocosul si adooor ananasul. Si da! adooor aroma de pina-colada, combinatia celor doua adica. Atat, nu va scriu mai multe, nici nu prea am ce cand vine vorba de o prajitura atat de simpla...

N e c e s a r e :
4 oua;
6 linguri zahar;
3 linguri smantana grasa si groasa;
1 conserva compot de ananas cu:
200g fruct si 300ml zeama;
130g fulgi cocos;
270g faina alba;
15g praf de copt.

P r e p a r a r e :
Ouale intregi, zaharul si smantana le-am amestecat energic. Am adaugat si sucul din compotul de ananas.


Am adaugat faina amestecata cu praful de copt si am omogenizat. La final am pus si fulgii de cocos si bucatile de ananas. Eu am avut fulgi de cocos colorati, am luat la un moment dat o cantitate mare, cred ca mi s-au parut veseli... :)


Am copt prajitura cam 40-50 minute la foc mic, pana a devenit aurie la suprafata.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu