joi, 21 noiembrie 2013

Pandispan


Pandispanul este fie baza multor torturi, fie o prajitura de sine statatoare, la care daca adaugam fructe uscate obtinem o gustare pe cinste, potrivita atat celor mai mari, cat si celor mai mici si mai pofticiosi. Iar lor, in loc sa le cumparam "prostii" de la magazin pline de aditivi, mai bine le aducem o bucurie facuta in casa, care e gata cam intr-o ora. Si daca mai si participa la procesul de realizare e si mai bine, e o mini lectie de viata pentru copii...

N e c e s a r e :
4 oua;
4 linguri apa;
un praf de sare;
6 linguri zahar;
8 linguri faina alba.

P r e p a r a r e :
Am separat ouale, iar galbenusurile le-am pastrat unul langa celalalt, ca sa le pun pe rand mai incolo.


Albusurile, la care am adaugat patru linguri de apa si un praf de sare, le-am batut spuma tare, apoi am adaugat zaharul. Am amestecat iar (cu mixerul de la robot) pana s-a topit zaharul si spuma a devenit din nou tare si lucioasa.


Am pus pe rand galbenusurile, pe care le-am tinut separate, amestecand dupa fiecare finut, cu spatula de silicon.


Apoi am cernut faina si am incorporat-o in spuma, tot cu spatula de silicon, amestecand usor, pe verticala.


Am pus compozitia in forma de tort cu inel detasabil.


Am copt cam 50 min la foc mic, pana a trecut pandispanul testul scobitorii. Dupa ce s-a racit variantele de umplere tind catre infinit... :)


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu