luni, 5 mai 2014

Waffles cu unt de arahide


Am facut o combinatie care in final s-a dovedit a fi foaaarte inspirata!!! Nu stiu ucm de m-am gandit sa inclocuiesc untul din lapte de vaca cu untul de arahide, dar mi-am zis ca merita sa incerc... Si bine am facut! ;) Daca mai e si untul de arahide crunchy, adica cu bucati de arahide prin el e si mai grozav, se vor simti discret in waffles. O incantare, nu alta!!!

N e c e s a r e :
100g unt de arahide;
2 oua;
2 linguri zahar;
250ml lapte;
220g faina alba;
1 lingurita praf de copt.

P r e p a r a r e :
Am mixat untul de arahide cu ouale si zaharul.


Am adaugat faina si praful de copt si am omogenizat.


Am copt in aparat waffles-urile, cate doua minute fiecare tura (al meu e dublu).


Le-am mai admirat putin... adevarul e ca au mare priza la copii!


Si le-am servit cu crema de ciocolata sau cu miere.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu