luni, 18 iunie 2012

Supa de gulii


Despre supa de gulii si despre gulii in general nu cred ca trebuie sa fac o introducere prea ampla... Cu totii stim cat este de gustoasa, sau, daca nu, cel putin ca este sanatoasa cu siguranta am auzit... :)) Supa asta este si hranitoare, si hidratant si, deopotriva, un rasfat pentru papile...

N e c e s a r e :
2 gulii;
3 morcovi;
1 ceapa alba;
1 pastarnac;
3 linguri ulei de floarea soarelui;
5 linguri smantana;
3 lingurite vegeta;
tarhon.

P r e p a r a r e :
Morcovii rondele, guliie cubulete, ceapa tocata marunt si pastarnacul intreg le-am pus la fiert in 3-4 litri de apa.


Dupa o ora de fierbere, am adaugat vegeta si am mai lasat in clocot 10 minute. Apoi am stins focul, am pus smantana intr-un bol, peste care am luat din oala supa si am adaugat pe rand peste smantana. Cand amestecul a ajuns cat mai fierbinte l-am turnat la loc in oala. Ideea este să aducem gradual smantana la temperatura mare, apropiata de cea din oala, ca sa nu se branzeasca.


Am adaugat uleiul si tarhonul si am lasat supica sub capac inca 10 minute. O reteta rapida, dar de efect... :))


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu