luni, 3 decembrie 2012

Paste cu ton si capere


Din ciclul mancare satioasa, gustoasa si rapida va prezint cele de mai jos... Ta-ta-ta-tam!

N e c e s a r e :
300g paste;
250g ton in conserva;
25g capere;
1 ceapa rosie;
2 catei de usturoi;
150ml bulion;
ulei de masline;
sare.

P r e p a r a r e :
Pastele le-am fiert in apa cu sare, conform instructiunilor de pe ambalaj. Apoi le-am scurs, le-am trecut pe sub un jet de apa rece si le-am stropit cu ulei de masline.


Ceapa am tocat-o marunt si am calit-o in putin ulei de masline, iar cand a ajuns translucida am adaugat si usturoiul taiat marunt.


Se pune apoi la foc bulionul si tonul. Eu am avut doua conserve de ton maruntit, una in ulei si una in suc propriu. Nu le-am scurs pe niciuna. Propunerea mea este sa nu adaugati deloc sare pentru ca bulionul sau sosul de rosii, pestele si caperele vin la pachet cu o cantitate suficienta de sare in ele.


Capere am gasit, apropo de ele, la Auchan, dar cred ca se gasesc la orice supermarket.


 Le-am adaugat si am mai lasat la sotat cam 5 minute la foc mic.


Am servit pastele si tonul cu capere impreuna. Fie ca le amestecati, fie ca le lasati separat... sunt bune oricum... :))


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu