joi, 29 noiembrie 2012

Salam de biscuiti - de post


Varianta de post a salamului de biscuiti am zarit-o de ceva vreme pe blogul Laurei Sava (de unde va las pe voi personal sa va delectati cu o multime de retete, care mai de care mai ingenioase). Asadar am vazut-o, am placut-o, am facut-o si am gustat-o... Verdictul final: un deliciu care pe deasupra este compatibil cu zilele de post, care se prepară usor (stiti doar ca eu caut solutii pentru simplificarea vietii de zi cu zi...) si pe care vi-l recomand cu toata caldura!

N e c e s a r e :
600g biscuiti;
200g zahar;
150ml apa;
70g margarina;
2 linguri cacao.

P r e p a r a r e :
Am fiert apa cu zaharul cam 5 minute, pana s-a legat ca un sirop. Am stins focul si am adaugat margarina ca sa se topeasca.


Biscuitii maruntiti i-am amestecat cu cacao. Eu am avut biscuiti simpli cu miere, de post.


Am pus peste biscuitii cu cacao amestecul de sirop cu margarina si am amestecat bine. Am si framantat putin cu mana.


Am pus compozitia in pungi (sau se pune pe folie alimentara) si am fac suluri, ca la rudele de salam... Pungile mele erau destul de micute, asa ca mi-au iesit trei bucati.


Am lasat cam o ora la frigider salamul de biscuiti, inainte de a-l felia.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu