marți, 27 noiembrie 2012

Supa crema de sfecla

Cea mai buna caracterizare, intr-un singur cuvant, a acestei supe este BOMBA. O bomba de vitamine, culoare, arome, o adevarata bomba de sanatate daca ne gandim la beneficiile sfeclei, unul dintre putinele alimente care nu-si pierde valorile nutritive la fierbere. Si unde mai punem ca este si atat de gustoasa, chiar daca este de post...

N e c e s a r e :
2 sfecle;
2 mere;
1 lingurita seminţe de chimin;
sare;
ulei de floarea soarelui;
frunze de patrunjel.

P r e p a r a r e :
Sfecla si merele le-am curatat de coaja si le-am taiat cuburi. Am pus sfecla la fiert in primele 10 minute in apa doar cat să o acopere. Am adaugat merele si am lasat totul la foc cam 15-20 minute pana a fiert bine.


In ultimele clocote am adaugat semintele de chimin, sare dupa gust si putin ulei. Dupa stingerea focului am pus frunzele de patrunjel, tocate.


Am lasat putin la racit si am mixat totul in blender.


Am servit cu crutoane sau cu paine cu seminte, merge bine, pe cuvant!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu